söndag 15 maj 2011

Vecka Week # 16 Blogg/ A Blog

En egen blogg är ett helt främmande för mig, har aldrig haft en blogg tidigare.

Men det är en del av uppgift nr 16.

Jag hoppas på att hålla kontakten med alla underbara kursdeltagare som har funnits där för mig under kursen.

Det har varit så rolig att få se era målningar och träffa er!!
Jag ska göra mitt bästa när det kommer till att titta in på era bloggar samt hålla den här vid liv. Lärandet är inte över och jag hoppas att jag kan inspirera och förbereda andra som kommer att gå denna kurs i framtiden.

Ni kommer att möta hinder, över vinna dom och ha det Så Roligt på vägen!

A blog is a totally foreign of to me, has never had a blog before.

But it is part of the task number 16.

I hope to keep in touch with all the wonderful students who have been there of to me during the course.

It's been so fun to see your paintings and meet you all!
I will do my best when it comes to pop into your blogs and keep this on alive. Learning is not over and I hope I can inspire and prepare others who will be attending this course in the future.

You will face obstacles, overcome them and have a great time on the the way!
//Sofia

1 kommentar:

  1. hej jag gör ett skolarbete och skulle vilja låna en av dina bilder om det skulle gå men ditt namn står inte så jag kan tyvärr inte göra det jag undrar vad du heter och lite fakta om dig.

    SvaraRadera