söndag 15 maj 2011

Vecka Week # 7 Människor/ People

Uppgifterna för vecka 7 var så roliga, skrämmande & givande.

Nu skulle man studera & teckna av människor i rörelse, snabba skisser & få till en helhet.

Jag naturligt studerar människors kroppsspråk men att få ner det på pappret är inte alltid lika lätt.

Här är mina teckningar av människor.7th week was so funny, scary & rewarding.

Now would you study & sign of humans in motion, rapid sketches & at into a whole.

I study the natural human body language, but to get it down paper is not always aseasy.

Here are my drawings of people.




Här är min teckning av en liten pojke som gungar sig lycklig i en park.
Here is my drawing of a little boy who swings himself happy in a park.

Här är min teckning av ett sovande barn. Here is my drawing of a sleeping child.

Här är min teckningar av två kvinnor som väntar på bussen eller tåget.

Here are my drawings of two women who are waiting the bus or train

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar