söndag 15 maj 2011

Vecka Week # 8 Porträtt/ Portraits

Uppgiften för vecka 8 var att göra ett porträtt.

Första tanken var Hjälp! men när stressen la sig så var det riktigt roligt så pass att jag gjorde tre teckningar.

Jag älskar att studera ansikten & ögon. Ögonen säger allt...

Här kommer mina olika porträtt, inget är utav mig själv, den delen var valfri.

At Week 8 was making a portrait.

The first thought was Help! but when the stress of added it was really funny so I did three drawings.

I love to study faces and eyes. The eyes say it all ...
Here are my various portraits, nothing is out of myself, that part was optional.



Här är min Indian kvinna som jag själv älskar.

Here is my Indian woman who I love



Den lilla pojken med som sorgsna ögonen.


The little boy with the sad eyes.

Samt den äldre kvinnan som njuter av vårens första värmande strålar.
And the older woman who is enjoying spring's first warm rays.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar